
Brno, 5. prosince 2011 - Do Štědrého dne mají lidé na jižní Moravě možnost zakoupit v IKEA Brno plyšovou hračku, a přispět tak k lepšímu vzdělání milionů dětí. Na konci roku se z každé této hračky věnuje jedno euro celosvětovým projektům organizace Save the Children a UNICEF. Během loňské dobročinné akce se v brněnském obchodním domě vybralo přes 57 tisíc eur. Darovaní plyšáci navíc poputují do Dětského centra v Brně.
Plyšová kampaň se v brněnské IKEA koná již poosmé. V letošním roce mohou lidé kromě nákupu plyšové hračky jedním eurem přispět také koupí dětského menu v restauraci. Celá akce potrvá v obchodním domě do 23. prosince. IKEA Brno zároveň podpoří organizaci UNICEF tím, že zdarma poskytne své prostory pro umístění jejích informačních stánků. Zákazníci zde mohou získat podrobné informace o konkrétních formách pomoci, případně přispět koupí vybraného zboží na dětský fond.
„I letos u nás mohou zákazníci obdarovat děti v podstatě dvakrát. Jednak samotnou koupí hračky a jednak tím, že ji mohou odevzdat na viditelně označené místo v našem obchodním domě,“ sdělila Dagmar Juřičková, marketingová manažerka IKEA Brno. „Ve sběru plyšových hraček intenzivně pomáhají i samotní zaměstnanci. Následně všechny plyšáky předáme vybrané místní organizaci. Loňský rok jsme kontaktovali brněnský Klokánek, kterému jsme plyšové hračky před Štědrým dnem donesli,“ dodala Juřičková s tím, že letos věnují hračky pro změnu Dětskému centru Brno.
Výtěžek z plyšové kampaně, která se koná v obchodních domech IKEA po celém světě, podporuje vzdělávání dětí v Africe, Asii a střední i východní Evropě. Výnos z akce tradičně poputuje na podporu jak dlouhodobých, tak krátkodobých projektů. Finance se věnují například na výstavbu školek, škol a zlepšení sociálních podmínek žen a dětí. Celosvětově akce od svého počátku vynesla 35, 2 milionů euro.
„O akci je každým rokem čím dál větší zájem, již nyní jsme vybrali více plyšáků než loni. Lidé mají velký zájem přispívat a už od října registrujeme dotazy, zda se bude akce konat i letos,“ uvedla Dagmar Juřičková z brněnského obchodního domu IKEA. „Svědčí to o solidaritě lidí a správném pochopení smyslu této akce, za což bychom chtěli našim návštěvníkům velice poděkovat. Ceníme si jejich snahy pomáhat, a zlepšovat tak podmínky dětí po celém světě,“ doplnila Juřičková.
Plyšová kampaň se v brněnské IKEA koná již poosmé. V letošním roce mohou lidé kromě nákupu plyšové hračky jedním eurem přispět také koupí dětského menu v restauraci. Celá akce potrvá v obchodním domě do 23. prosince. IKEA Brno zároveň podpoří organizaci UNICEF tím, že zdarma poskytne své prostory pro umístění jejích informačních stánků. Zákazníci zde mohou získat podrobné informace o konkrétních formách pomoci, případně přispět koupí vybraného zboží na dětský fond.
„I letos u nás mohou zákazníci obdarovat děti v podstatě dvakrát. Jednak samotnou koupí hračky a jednak tím, že ji mohou odevzdat na viditelně označené místo v našem obchodním domě,“ sdělila Dagmar Juřičková, marketingová manažerka IKEA Brno. „Ve sběru plyšových hraček intenzivně pomáhají i samotní zaměstnanci. Následně všechny plyšáky předáme vybrané místní organizaci. Loňský rok jsme kontaktovali brněnský Klokánek, kterému jsme plyšové hračky před Štědrým dnem donesli,“ dodala Juřičková s tím, že letos věnují hračky pro změnu Dětskému centru Brno.
Výtěžek z plyšové kampaně, která se koná v obchodních domech IKEA po celém světě, podporuje vzdělávání dětí v Africe, Asii a střední i východní Evropě. Výnos z akce tradičně poputuje na podporu jak dlouhodobých, tak krátkodobých projektů. Finance se věnují například na výstavbu školek, škol a zlepšení sociálních podmínek žen a dětí. Celosvětově akce od svého počátku vynesla 35, 2 milionů euro.
„O akci je každým rokem čím dál větší zájem, již nyní jsme vybrali více plyšáků než loni. Lidé mají velký zájem přispívat a už od října registrujeme dotazy, zda se bude akce konat i letos,“ uvedla Dagmar Juřičková z brněnského obchodního domu IKEA. „Svědčí to o solidaritě lidí a správném pochopení smyslu této akce, za což bychom chtěli našim návštěvníkům velice poděkovat. Ceníme si jejich snahy pomáhat, a zlepšovat tak podmínky dětí po celém světě,“ doplnila Juřičková.
Zdroj: IKEA